26 Aralık 2012 Çarşamba

Watsons Biralı Saç Cilası



Saçlarımı çok seviyorum.Bu nedenle de onlara sıkılmadan her türlü bakımı 
uyguluyorum.Sevdiğim ve sevmediğim saç ürünlerini ara ara sizinle paylaşacağım;)
Umarım yararlı paylaşımlar olur.

Watsons Biralı Saç Cilası-Volimizing Tretment Wax Beer

Sık kullanıp memnun kaldığım ürünlerden biridir. Maske kıvamında ama aslında 
saç cilasıdır.Saçı kesinlikle yumuşatıyor, dolgunlaştırıyor.Kolay yağlanan
saçlarım olmasına rağmen ekstra bir yağlanma izlemedim saçlarımda. Maske
gibi saçları onarmıyor,kırıklarda ve saç uçlarında bir etkisini görmedim
ama yumuşatıp saçımı parlatmasına bayılıyorum.
Tek kusuru sanırım saçtan zor temizlenmesi ::( Duşta oldukça fazla zaman geçirmemiz gerekiyor.
Ama değer mi,, değer

1 yorum:

Adsız dedi ki...

fiyat?

Yorum Gönder

Teşekkürler :)