31 Ocak 2013 Perşembe

♥14 Şubat Hediye Seçenekleri Part 3 ♥

Evetttt geldik asıl hediye fikirlerine :) Bu postun adı aslında "Erkek arkadaşa hediye" olsaydı daha doğru olurdu çünkü erkek hediyeleri ağırlıkta. Ama genelde biz kızların böyle araştırmalar yaptığını düşünürsek pek de yanlış bir şey yapmamış oluyorum sanırım :) Neyse uzatmadan fikirlere geçeyim :) 


Erkekler genelde "işlerine yarayan" hediyelerden hoşlanırlar bu bir gerçek.Bu nedenle giysi ya da ayakkabı güzel bir hediye olabilir.


Aksesuarlar 


Elektronik eşyaların erkekler için baş tacı olduğunu düşünürsek onlara bundan güzel hediye olmaz;)

  

Kozmetik ürünleri 


Bu konuda dikkat çekmek istediğim bir nokta var: EĞER ONLAR İÇİN EN İYİ KOŞULLARI SAĞLAYABİLECEKSE VE HAYVAN SEVERSE erkek arkadaşınıza bir yavru edindirebilirsiniz.
Para verip Pet Shoptan almanız şart değil, barınaklar da kimsesiz hayvancıklarla dolu.


Kişiye özel hediyeler 



Tatlı sürprizlerrr 

Bu akşamlık bu kadarrr :) O gün gelene kadar ben bir kaç post daha yayınlarım eminim ki:) 

Sevgiyle kalınnnn 

2 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

sevgiliyle aynı tişört olayı çok mantıklı geldi bana :)

O Benim Dünyam dedi ki...

Ben de çok seviyorum sevgili tişörtlerini ve de sevgili eldivenini ama aşkım hiç hoşlanmıyor malesef o yüzden alamıyorum :) :) İyi bir fikir olabilir ;)

Yorum Gönder

Teşekkürler :)